مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 21:262023-07-02ورزشي

لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور| نماینده خراسان جنوبی زمین گیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردوس، نماینده خراسان جنویی که از زمین بازی های نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال لیگ نونهالان مناطق کشور سربلند به رختکن رفته بود در رقابت های پایانی خود نتوانست حتی با بهره گیری از امتیاز میزبانی، پیروز میدان باشد.

  فوتسال باشگاه مبلمان هنر چوب فردوس خراسان جنوبی در سومین روز از رقابت های فوتسال نونهالان مناطق کشور در مقابل تیم فجر تربیت حیدریه خراسان رضوی صف آرایی کرد و با نتیجه 3 بر صفر بازی را به حریف واگذار کرد.

در چهارمین روز از سری مسابقات لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور به میزبانی خراسان جنوبی تیم باشگاه مبلمان هنرچوب فردوس در یک بازی خانگی به مصاف تیم ثامن جیرفت کرمان رفت و با نتیجه 6 بر 3 مغلوب حریف قدرش شد.

در سایر بازی های انجام شده چهارمین روز از رقابت های لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور تیم فجر تربت حیدریه خراسان رضوی با نتیجه 3 بر 2 در مقابل تیم شهدای سیریک مهریز یزد شکست خورد و در ادامه تیم شهید عربی سیرجان کرمان با نتیجه 4 بر 3 از سد تیم فجر آرای مشهد گذشت.

مسابقات لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور از هفتم تیرماه به میزبانی خراسان جنوبی در سالن فرهنگ فردوس آغاز شده و با حضور تیم هایی از شهرستان های تربیت حیدریه و مشهد استان خراسان رضوی، شهرستان های جیرفت و سیرجان استان کرمان مهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور| نماینده خراسان جنوبی زمین گیر شد

لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور| نماینده خراسان جنوبی زمین گیر شد